Even Voorstellen: Ellen Vermeulen, workshop Mindfulness, Internationale Vrouwendag 2015

ellen vermeulenlogo-ev

“Tijdens de opleiding tot transformatiecoach, heb ik regelmatig tijdens een meditatie antwoorden gekregen over mezelf. Daarom is mediteren ook een belangrijk onderdeel geworden van mijn leven. Maar ook mindfulness heeft me bewust gemaakt van mijn lichaam, mijn gedachtes en gevoelens. Door de dagelijkse dingen bewuster mee te maken, ‘leef’ ik. Met name werken met vrouwen spreekt mij aan omdat zij zichzelf regelmatig wegcijferen voor een ander. Even tijd voor je-zelf en naar binnen keren is essentieel voor het vrouw zijn”

Evolution Coaching

Ellen Vermeulen

Telefoonnummer: 06-36302526

http://www.evolutioncoaching.nl

info@evolutioncoaching.nl

Viering Internationale Vrouwendag 2015

Datum: 7 maart 2015

Tijd: 15:00 – 20:00 uur

Locatie: Ontmoetingskerk, Andorrastraat 2

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

